Consells Cube

normes covid19

Per què no aconsegueixo resultats?

Pin It

arnau abancoAlguna vegada t’has preguntat com és que tot i venir al gimnàs a fer exercici amb regularitat, no obtens resultats? Entrenes al gimnàs però no obtens els resultats que t’agradaria obtenir? Estàs cansat/da que la teva forma física no millori? Tens la sensació d’estar sempre igual? Estàs intentant perdre pes i no ho aconsegueixes?

Si t’has sentit identificat/da amb alguna d’aquestes preguntes, tinc dues notícies per tu. Primer la dolenta: tens un problema. Però després sempre ve la bona: hi ha molt pocs problemes que no tinguin solució, i t’asseguro que aquest en té. Si no, els professionals de la salut ja ens hauríem quedat sense feina fa temps!
Bé, anem a entrar més profundament al tema. M’agradaria llençar-te una reflexió, que és probable que ja hagis llegit i/o sentit alguna vegada, però que és molt il·lustrativa i que ens ve com a anell al dit:
“Si busques resultats diferents, no facis el mateix de sempre”.

És bastant probable que si no obtens resultats simplement és perquè el que fas no és efectiu. I el que fa que no sigui efectiu, poden ser varis motius. Aquests en són alguns:

  • L’activitat física feta no és la més adequada per al teu objectiu. Has demanat a algun/a professional del sector que t’ajudi a escollir l’exercici que millor s’adapti a les teves necessitats? Fer activitat física al gimnàs és fàcil, fer activitat física efectiva, no tant. Per tant el meu consell en aquest cas és que com en la resta d’àmbits de la vida, posa’t sempre en mans d’un/a professional.
  • Activitat excessivament repetitiva. Sovint veig usuaris/es del gimnàs que sempre, tots i cadascun dels dies que venen al gimnàs, fan el mateix entrenament. Un entrenament en que segueixen el mateix ordre, realitzen el mateix temps i intensitat de cada exercici, i que per dir-ho de manera col·loquial, al seu cos no li fa ni pessigolles! El principi de la varietat és un dels principis claus de l’entrenament, i es basa en que el teu cos necessita estímuls diferents per generar adaptacions i per tant progressar o millorar. El consell en aquest cas seria que el teu entrenament sigui variat i que estimulis el teu cos de maneres diferents.
    Pin It

Continuar leyendo

Parlem del BOSU

Pin It

bossuEl BOSU,  un aparell en forma de mitja lluna que utilitzem molt sovint a les nostres Activitats dirigides. Esta pensat per millorar la flexibilitat, augmentar l’agilitat, treballar la coordinació ,l’estabilitat, tonifica el teu cos, i millorar l’equilibri.

 Aquesta aparell va ser dissenyada per David Weck el 1999.

El Bosu ens permet també infinites formes de treball, des de activitats amb coreografia amb grup a treballs de prevenció i de recuperació de lesions a nivell individual..

Mètode d’utilització:

El podem utilitzar de forma grupal (classes dirigides) o en entrenaments individualitzats.

Si col·loquem el Bosu cara baix , amb la part superior plana, es dirigeix ha exercicis d’ activitat aeròbica . En canvi, el Bosu amb la part plana com a base, es dirigeix a exercicis d'equilibri i propiocepció.

Els cinc exercicis basics:

1-“Sentadilla”:

És dur a terme amb els peus plans damunt el Bosu i col·locats a la distància dels malucs. Després, doblegar els genolls, tenint en compte que l'esquena quedi vertical, per després tornar a la posició inicial.

2-Equilibri amb una cama:

Posa un peu en el centre del semicercle i al mateix temps, aixeca la cama oposada. Amb això aconseguim millorar la nostra estabilitat a la zona del tronc i la pelvis, així com augmentar la nostra capacitat de concentració.

Pin It

Continuar leyendo

  • 1
  • 2

Cube

Horari

Dill-Div 6:30 a 22:30h
Dissabtes 8:00 a 21:00h
Diumenges i festius: 8:00 a 15:00h

DUO

Horari

Dill-Div 6:30 a 22:30h
Dissabtes 8:00 a 15:00h
 

Contacte Cube

Agustí Coll, 2-12 . P.I. Els Trullols
08243 Manresa (BCN)
Tel: 938 787 559
cube@cube.cat

Contacte DUO

Alcalde Armengou, 12
08242 Manresa (BCN)
Tel: 938 749 704
duo@cube.cat